Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Je bestelling wordt doorgaans binnen 24 uur, maar uiterlijk binnen 48 uur verzonden.
 
Wat zijn de verzendkosten?
Voor de verzending van je bestelling betaal je een bijdrage van €5,95. Is het bedrag van je bestelling boven €65,= dan is de verzending voor jou gratis!
 
Mijn maat is niet meer verkrijgbaar volgens het drop down menu
In een aantal gevallen is het mogelijk om na te bestellen. Neem hiervoor contact op met info@beachprincess.nl


Als ik een vraag heb, iets is niet duidelijk over een product of ik heb bijvoorbeeld meer informatie over maten nodig?
Stuur ons gerust een mail met je vragen (info@beachprincess.nl) , je krijgt zo snel mogelijk antwoord van ons.
 
Mag ik producten retourneren?
Hoewel wij onze uiterste best doen je uitgebreid te informeren over onze producten, kan het zijn dat een product niet helemaal naar wens is. Je hebt heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Beach Princess geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@beachprincess.nl. Wij zullen vervolgens, na ontavngst van het product, het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.

Mocht er onverhoopt een klacht zijn over onze service, neem dan contact met ons via info@beachprincess.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Ik wil graag iets bestellen als kadootje voor iemand anders, kan ik dat bij die persoon laten bezorgen?
Dat kan zeker! We pakken je bestelling mooi in en kunnen ook een persoonlijke boodschap op een kaartje erbij voegen als je dit wenst. De tekst voor deze boodschap kunt je typen bij de opmerkingen, en je kunt het adres van de ontvanger invullen bij afleveradres.